Crearea de produse personalizate la cerere
Print-on-demand (sau POD) este o metodă de onorare a comenzii în care articolele sunt tipărite de îndată ce se face o comandă, adesea și în cazul Printful, fără comenzi minime. Cu POD, puteți crea modele personalizate pentru o varietate de produse și le puteți vinde sub marca dvs.
Începeți o afacere de tipărire la cerere
O afacere de tipărire la cerere (POD) funcționează astfel: înființați un magazin online și vindeți marfă care are modelele dvs. personalizate pe ele. Să spunem că, dacă sunteți artist, puteți să vă vindeți printurile pe pânză online sau să vă imprimați desenele pe diferite articole, cum ar fi tricouri, hanorace, căni și multe altele.
Produse imprimate
Sursa: Printful
Ceea ce este unic la POD este că nu trebuie să cumpărați și să stocați inventar. În schimb, modelele dvs. sunt tipărite pe produse pe măsură ce sosesc comenzile - de unde partea „la cerere”!
Acest lucru îl transformă într-un model de afaceri atractiv pentru antreprenorii aversivi la risc, care nu doresc să cheltuiască prea mulți bani în avans. Cu imprimarea la cerere, capitalul dvs. nu este niciodată legat de inventar și nu este nevoie să cheltuiți resurse pentru costuri de depozitare și păstrare.
Este ușor să începeți cu POD. Puteți face acest lucru de acasă — trebuie doar să vă înregistrați cu o platformă de tipărire la cerere precum Printful , să vă conectați magazinul online sau contul de piață la Printful și să adăugați produsele pe care doriți să le vindeți. Când cineva face o achiziție, Printful primește automat comanda, apoi imprimă, împachetează și expediază produsele către clientul dvs. Toate sub marca dvs.
Avantajele tipăririi la cerere
Risc financiar minim.
Nu este nevoie să gestionați logistica, îndeplinirea sau expedierea.
Contra tipăririi la cerere
Marje de profit mai mici comparativ cu retailul tradițional.
Puțin control asupra experienței de onorare a comenzilor a clientului.
Potențial de câștig
Profitul tău depinde de produsele pe care le vinzi. Articolele premium, cum ar fi jachetele, de exemplu, au prețuri (și profituri) mai mari în comparație cu produse precum cărțile poștale. Alți factori includ markupul dvs., precum și produsele și costurile de onorare ale platformei dvs. POD. Dacă furnizorul dvs. POD percepe 9,71 USD pentru o cămașă și o vindeți cu 20 USD, obțineți un profit de 10,29 USD. Michael Essek , care vinde prin POD de peste 6 ani, scrie că are o medie de aproximativ 9.000 până la 15.000 dolari pe lună, dar i-au luat ani de zile pentru a ajunge la acest nivel de venit. Când a început în august 2013, a câștigat doar 50 de dolari în prima sa lună. Asta înseamnă că munca pe care o depui va da roade, dar succesul nu va veni peste noapte. Aveți răbdare cu procesul!
Comentarii
Trimiteți un comentariu